čtvrtek 26. července 2012

LETNÍ POHODA

Mám tu na prázdninách Justýnku a užívám si sní ty nejkrásnější chvilky a legraci.Začíná se ji krásně rozvíjet její slovník a tak je sní legrace :o)))Je prostě úžasná....
Včera jsem se chtěla podívat co je u Vás na vašich blozích nového ale syn sebral od mého notasu  myš bez které mě to prostě nejde --říkám sakra Milan mě zase sebral myš ach jo... A Justýnka odběhla a  přiběhla s plyšovou myškou a povídá--Babí na myšičku :o)))
Má ráda Šmouly ale pro ní to jsou prostě Mouly--takže koukáme na Moulové....
Dnes jsme šli navštívit malého Vojtíka a tak si den parádně užila a večer padla do postele přímo únavou....
Háčkování ted šlo stranou mám zatím jednu sovičku a sováka které jen nafotím a hned vložím.
Co mě nejde na rozum je ale to že jsem se starala o 4 děti a měla jsem naklizeno a ještě jsem stíhala po večerech se věnovat pletení a nebo vyšívání(to byly dříve mé oblíbené záliby než jsem uchopila jeden den háček do ruky :o)) )No a ted co tu mám tu breberku mrnavou mám pocit že mě doma bouchla bomba..... :O))))
S Klárkou v bazenu bylo prima :o)

S tetou Diankou a Vojtíkem :o)

Navečer se grilovalo a osvěžení prima okurkovým salátem--mnam to byla dobrůtka :o)

Holky moje zlatý :o)

Pohoupat a jedem domů :o)
Prostě PRIMA PROŽITÝ DEN-- mějte také jen samé krásné dny :o)
                                                                   Martina

10 komentářů:

  1. Ju tak koukám,že jste si to užili :)to je dobře..
    Už se na ní těším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívám si to sní každou minutu jeto zlatíčko.:o) Ona se také na Tebe moc těší holt maminka je maminka :o)

      Vymazat
  2. UNOS MOMENTOS ADORABLES. DISFRUTA DEL VERANO MARTINA. BESOS

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to krásné ratolesti, Marti... mám úplně stejné pocity jako ty... dřív sice jedno dítě, ale daleko víc práce a zájmů a stíhala jsem úplně všechno a v pohodě a ještě něco navíc... dneska jsem jak vyždímaný citron už v polovině všeho... asi to bude tím věkem :o) co si budem povídat, viď, holka... pá a ať je líp! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásně jste si to užívali. A z toho nepořádku si nic nedělej. Já ho teď také moc neřeším, užíváme si prázdniny - buď jsme venku, nebo jezdíme na chalupu, na výlety ... však to pak stejně všechno musíme uklidit. Já plánuji na srpen velké gruntování - můj taťka má dovču, tak kluci pošupajdí k babi a dědovi na prázdniny a mamku čeká velký úklid a natírání hřišťátka co mají kluci venku. S nimi to nejde, pořád by mi tam "lezli" a byli by celí barevní. Krásné prázdninové dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No užívali jsme si to parádně bylo to fakt prima .... No to je samozřejmé bez dítek se pracuje a předělává nejlépe :o) Já hlídací babičku žádnou neměla a tak se mě stále ty moje dítka všude motaly a tak i proto jsem ted já ochotnou hlídací babičkou protože vím co to bylo za nervy :o)A navíc jí hlídám moc ráda kalamajku naši malou :o)A už se těším na další tvé fotečky a reportáže z prázdnin :o) Přeju krásný zbytek léta....

      Vymazat
  5. Ahojda Marti, u Vás je tak krásné počasí! U nás většinou prší. Jen dnes vykouklo slůňo, tak snad to tak vydrží celý den. Hezké fotky, užijte si malou princezničku. :)
    J.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je hezky ted jen pár dní předtím pomalu 14 dní jsme tu slunko také neviděli :o( tak ti moc přeju at to sluníčko Vám tam už vydrží--hned má člověk i lepší náladu :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥