pátek 10. srpna 2012

MALOVÁNÍ NA TEXTIL PRO JUSTÝNKU :O)

Nejprve Vám všem přeju krásný den :o)
Šmoulinka-Moulinka už je namalovaná jen zažehlit,vyfotit a zabalit.
Dnes sem vložím na zavzpomínání ze svého domácího archívu pár malůvek co jsem už Justýnce namalovala dříve :o)






No tak koukám že tak asi rok jsem na malovaní pro Justýnku nešáhla---budu to muset napravit :o)
Mějte krásný den
                 Martina

13 komentářů:

  1. Marti, nádhera - šikulka veliká. Tak tohle jde mimo mě, já malovat neumím. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, Marti! myslím, že tenhle svůj talent si nám ještě neukázala...
    Paráda, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden čas jsem malovala hodně ted spíše háčkuju.A děkuju :o)

      Vymazat
  3. Martulka tie sú chutné. Si všestranná šikula. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, nevím kam koukat jestli na Justýnku nebo obrázky !Obojí jsou umělecké dílo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dájo --uteklo to šíleně ještě nedávno to byl takovýhle prdolka a ted už máme dvouletou slečnu. :o)

      Vymazat
  5. Martinka, si všestrane nadaná žienka, krásne namaľovanie, ako z obchodu.
    Som rada, že Čoklík je v poriadku, tiež máme doma psíka a je to naše tretie dieťatko.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :o) Jj přesně tak jako další moje dítko :o)

      Vymazat
  6. Ty obrázky jsou nádherné a malá je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, ty jsi talent, obrázky jsou moc hezké, tak tvoř, ať se mám na co těšitl
    IVA

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥