středa 31. října 2012

UŽ I ODE MNE VÁNOČNĚ :O)

Přeji Vám nádherný slunečný den :o)
Tak už i já tvořím vánočně....
V pondělí mě  sice přepadla migréna mrcha jedna a na celičký den  mě upoutala do postele bylo mě fakt ouvej--ale už je mrcha jedna pryč ...
V neděli večer jsem si stihla uháčkovat takové obyčejné a jednoduché hvězdičky a ještě honem je  stihla dát natužit.
V pondělí večer když už se mě ulevilo tak mě začly svrbět prsty a musela jsem začít zase šmodrchat a začla jsem  háčkovat  vánoční dečku :o) Včera večer jsem ji došmodrchala a představím Vám zní jen drobeček :o)
 Dnes ji budu napínat tak doufám že ji nezkazím a krásně se podaří mě vypnout.Držte mě pěsti...
No a už přemýšlím do čeho se zase pustím--dnes jsme byli ve městě reklamovat ve Sportissimu synovu bundu kterou jsme kupovali minulí týden protože se už páře :o( Tak jsem si při té příležitosti nakoupila nějaké Sněhurky tak asi zvonečky nebo andílky :o)





Mějte se krásně pohodově  a užívejte si nádherné barvičky letošního podzimu :o)
                                                                                                           Martina

31 komentářů:

  1. Tak to jsou krásné vánoční parádičky! Já se ještě nevymanila z podzimního a ty už jedeš vánoce :o) budu muset taky přikvačit, abych nebyla pozadu :o) pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni :o) No já také začala až doted nemohla jsem se od podzimu nějak odtrhnout ani jsem nestihla vše co jsem chtěla :o))))

      Vymazat
  2. Tak nevím, já už snad ani nebudu chodit koukat na jiné blogy, protože se téměř všude už vánočně tvoří a já nic. Hvězdičky jsem uháčkovala kdysi a stále slouží, andělíčka jsem zkoušela loni a moc se nepovedl, tak nevím, ale budu muset něco dělat, abych se necítila tak provinile.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já tvořím vločky si proto protože vždy všechny většinou jdouk pryč ale letos bych chtěla jen oháčkovaný stromek tak se mě to snad povede :o)

      Vymazat
  3. Martinko to je plno něžné krásy!Hezký den:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Martinka ty si už Vianočne naladená, ouvej ja som v strašnom sklze, ešte nemám ani len vymyslené komu čo, už sa vidím zase všetko na poslednú chvíľu :)) Hviezdičky sú čarovné, ako snehové vločky, ja som tiež háčkovala minulý rok hviezdičky, len také jednoduché, s háčikom som sa kamošila iba krátko. Andelíček ten nemôže chýbať, bez anjelov si neviem Vianoce predstaviť. Krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Renatko :o)Máš pravdu andílek nesmí o vánocích nikdy chybět :o)Přeju ti krásný den :o)

      Vymazat
  5. Nádherna-ty tedy jedeš:-)Já jsem migrénu měla jen jednou a bylo to hrozné-takže je mi vždy ostatních do na ní trpí moc líto,tak přeji ať už máš klid a další krásné nápady!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, uháčkovala sis nádherné vánoční ozdůbky, ten andílek, ten je skvělý! Mně tohle hlava nebere, s háčkem vůbec nejsem kamarádka.. ale jednou bych tomu ráda přišla na kloub! :-D Snad se k tomu tedy někdy také dostanu a povede se mi něco uháčkovat, sama jsem na to zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko moc děkuji za pochvalu a milou návštěvu u mne :o) A neboj se háčku a určitě ho do ruky vzít zkus není to těžké jen to tak vypadá :o)

      Vymazat
  7. Skvělé něžné ozdůbky.Na vánoční stromku budou vypadat moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné Marti,to budeš mít krásný stromeček, bych si asi zašmodrchala ruce:-)))
    Joj migréna, to je potvora, nejhorší je třídenní...

    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nezašmodrchala :o))) A moc děkuju :o) No to mě povídej jsem ráda že je ten největší atak pryč :o)

      Vymazat
  9. Marti, ty už taky...Budeš připravená, moc hezké!
    Ať ti je dobře, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc ti děkuji :o) Vůbec nevím jak je to možné ale nemůžu přidat příspěvek na Tvůj blog psala jsem ho dvakrát a ani jednou se nezveřejnil :o(

      Vymazat
  10. Piękne gwiazdki,aniołek boski pozdrawiam Dusia

    OdpovědětVymazat
  11. Martinka, nádherné vianočné ozdôbky...Nellie

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, hvězdičky jsou parádní!!! A s migrénou soucítím... dnes jsem ji měla druhý den a to jsem si tak hezky plánovala, co vše během dopoledne, kdy je malá ve školce stihnu... Držím palce na natažení dečky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuju :o) A tobě přeju at je ta mrcha bolavá co nejdříve pryč :o)

      Vymazat
  13. Marti, vánoční tvoření ti jde tedy pěkně od ruky. Já se těším,až odkryješ celou dečku, protože i tenhle kousek,co jsi ukázala, vypadá moc hezky.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. zdravím, máte to moc pěkné ... taky zrovna háčkuji vločky, až je budu mít chystám též zveřejnit u sebe na blogu ... a koukám, že mám podobný vzoreček jako vy ... z čeho jste háčkovala? já zkouším na doporučení paní prodavačky Moniku a musím říct, že se z ní fakt skvěle háčkuje a výtvory i bez škrobení dobře drží tvar... přeji krásný den a spoustu tvořivých nápadů Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maro moc děkuju za slůvka chvály :o) Já háčkuji ze Sněhurky ale zkusím tedy jestli u nás Moniku budou mít zní také nějakou vločku uháčkovat :o)A těším se na ty Vaše vločky :o)Přeju krásný den :o)

      Vymazat
  15. Ahoj Marti nějakým způsobem se mi podařilo se dostat k Tobě na blog, tak toho hned využiju máš moc pěkné vánoční háčkování, obvzlášť je krásný ten andílek. mě se pohádkově. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Marti, teda ty vůbec nezahálíš !!! Háčkované vločky i andílek jsou moc krásné!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥