pondělí 3. prosince 2012

VLOČKY NA PŘÁNÍ :O)

Přeji Vám další krásný předvánoční den :o)
Slíbila jsem uháčkovat 15 vloček ale protože mě tlačil čas zvolila jsem takové jednoduché které šly krásně od ruky:o)
 Ještě si pak musím uháčkovat i pro sebe protože vypadají opravdu moc hezky :o)
Večer jsem je doháčkovala a přez noc dala natužit a brzy ráno už jsem je předávala a tak jsem honem ráno se snažila si je aspon provizorně nafotit :o)


Mějte se moc krásně a užívejte si pohody v předvánočním čase :o)Já jdu dnes už do peřin jsem nějaká vyždímaná ale hned zítra zkouknu co je nového u Vás....
                                                                                   Martina

35 komentářů:

  1. Tak při těhle bych si stopro zašmodrchala ruce:-))))
    Jsou krásné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko--jsou jednoduché určitě by jsi si je nezašmodrchala :o)

      Vymazat
  2. Mila Martina moc hezky co hackujes nadherne tak filigran .Martina musim tebe prodekovat za tip pro vlnu sem moc spokojena a koupim tam nadherna vlna moc moc dekujem tebe .Od sirce tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin moc děkuju za milou chválu a hezká slůvka.Jsem ráda že se ti odkaz na vlnu líbil.Měj se krásně a užívej adventu :o)

      Vymazat
  3. Krásné vločky!Přeji krásný den:-)Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné. Také bych měla radost, kdyby mi je někdo daroval. :-)Pro mě je nejhorší škrobení. U těch řetízkových to dá asi zabrat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dagmar--také škrobení moc nemusím když ono to bez toho nejde :o( Máš pravdu u těch řetízkových to je hrůza také to nejde a každá je trošku vždy jiná :o)

      Vymazat
  5. Marti, vločky se Ti moc povedly! Jsou nádherné! Mě jen nebaví to konečné škrobení...hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko moc děkuju :o) Také to škrobení moc nemusím.....

      Vymazat
  6. veľmi pekné vločky vydarili sa Ti :-) pekný advent...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a také přeju krásné adventní dny já Tobě :o)

      Vymazat
  7. Ahoj Marti, jsi hotová kouzelnice!!! Vločky jsou parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, vločky jsou úžasné! Ty první hodně cípaté jsem přede dvěma lety taky háčkovala, obrovskou hromadu, až se mi o nich zdálo :o) hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni já vloni háčkovala také cipáte ale trošku jiné ale tyhle jsem objevila až letos a líbí se mě víc :o) Ještě jich také pár budu háčkovat :o)Měj se báječně prima :o)

      Vymazat
  9. Marti, paráda ... ty máš také háček přirostlý k ruce, viď ... jako já?
    Hezký advent ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Věrko :o) Jj přesně tak je to můj parták :o))) Krásné adventní dny i Tobě :o)

      Vymazat
  10. Martinko, jsou nádherné, moc se ti povedly ..........Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marti, vločky se ti povedly, určitě si je uháčkuj i pro sebe, protože jsou fakt krásné. Simona

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko,
    krásně u tebe sněží!! Vločky se Ti tááák povedly!!
    U nás dnes padají opravdové...****
    Měj se moc hezky a přeji dny plné pohody v předvánočním čase!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko moc děkuju :o) Se máte tam u Vás u nás sněhu moc nám tady nepadá a to bydlím pod horama.Měj také krásné předvánoční dny a měj se prima :o)

      Vymazat
  13. Martinko...tvé vločky jsou nádherné,něžné a jemné...moc se ti povedly...přeji ti pohodový adventní čas...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju moc za milou chválu a i já Ti přeju klidné a pohodové předvánoční dny. :o)

      Vymazat
  14. Obdivuji toho, kdo to takhle krásně umí:))) Další věc,kterou já nezvládám. Hezký večer. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko, jsou moc krásné!
    měj hezký den, moc tě zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuju moc a krásného dnešního Mikuláše přeju Ti :o)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥