neděle 7. července 2013

ZASE TROŠKA ZAHRÁDKY :)

Původně tu dnes měla být dokončená dečka pro mou sestřičku na její přání ale bohužel fotečky se nějak nevyvedly a tak dnes troška zase ze zahrádky :o)





Na jaře jsem si zasadila 6 keříčků levandule protože mě ta lonská jaksi vymrzla ale zatím ani kvíteček :o(
Zato už mě krásně vykvetly růžičky na kterých se dlouhá zima také trošku podepsala mám sice letos menší keříčky ale hlavně že mě nevymrzly celé a to byly na zimu přikryté.... Ty ale příště -- to bude jen růžičkový příspěvek :o)
A už hlavně vím co mě požralo mé lilie nebyly to slimáci ale prý nějaký mrška brouček kterému květy lilií ohromně chutnají :o(
Mějte se krásně a užívejte celkem zatím krásného léta :o)
                                                           Martina

14 komentářů:

  1. Marti, přes všechny katastrofy máš krásné květiny. Mě lilii sežrali hlemýždi (potvory). Má stonek bez listů a jeden ohryzaný květ... No, co naděláme, že?
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko dnes jsem si koupila aspon jednu lilii s poupátky tak budu koukat a hledat toho prevíta broučka a za klobouk si to nedá jestli si bude chtít mě na nich pochutnávat :o)))Na hlemýždě mě zabrali ty modré granulky :o)

      Vymazat
  2. Marti pěkně si to nafotila:-)) Liliožrouta tu naštěstí nemám, ale zas mi nějaké mršky housenky likvidujou růže:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti, moc krásné fotky! Koukám, že jsme na tom s levandulí stejně. Mě taky vymrzla a nová ještě nic moc nekvete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Alis --- no doufám že se umoudří a ještě nám nakvetou :o)

      Vymazat
  4. Ahoj Martí! :-)
    Nádherně se na tvé kytičky kouká. :-) To by byla krása, vzít si výborný čaj a nebo háček, sednout si na lavičku a nebo na deku a jen se kochat tou krásou, co ti na zahrádce kvete. :-) To by přicházelo nápadů, co tvořit! :-)

    Teda ale ten brouček je pacholek! Copak se lilie baští? ;-)
    Tak hlavně, aby se mu u tebe nezalíbilo a nelikvidoval ti další a další lilie! :-x

    Marti, měj se nádherně a těm levandulím domluv! ;-)
    Ahooooooooj!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po tom dlouho toužím vzít si tam háček a tvořit ale vždy když tam dojdu tak nakonec se hrabu v hlíně a háček nečinně leží na stolku :o)))
      Já doufám že ho načapám a ten se ještě bude divit s kým má tu čest :o)))
      Šári měj se krásně a levandulkám domlouvám každý den :o) Ahooooojjjjj :o)

      Vymazat
  5. Marti, krasne kvetinky, myslim ze dokonale nahradili fotecky decky, aj ked som bola teda zvedava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Renatko --- dečku jsem vložila dnes :o)) Měj se moc krásně..

      Vymazat
  6. Ahoj Martinko,
    moc Tě zdravím!!!
    Tvoje zahrádka se mi moc líbí-ty žluté kytky!! Vůbec netuším, co to je??
    Tavolníček Ti krásně kvete, to je vděčná květinka.
    A denivka? Mám dvě už z dřívějška a letos čekám na třetí-novou, jakou bude mít barvu.
    Loni jsem viděla katalog Martinko a tam jich bylo vážně asi 100!!
    Jsou krásné- asi si nějakou ještě přikoupím... :o))
    Tak ať Ti zahrádka hezky kvete a netrápí jí škůdci!!
    Přeji krásné letní dny a hezké chvilky na tvoření.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuju moc :o)
      Ostuda jsem ale ani já nevím co mě to kvete na mé zahrádce už tolik let :o))) ale mám ji od své maminky a tak se ji zeptám :o)
      Já je obdivovala na netu v jednom obchůdku a také mám nutkání si nějakou barvičku přikoupit :o)
      I ty měj krásné dny a hodně tvůrčích nápadů k tvořeníčku :o)

      Vymazat
  7. Krásné kytičky máš, ale je škoda, že nevyšla ta levandule. Myslíš, že už nemá šanci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ježurko no doufám že se snad umoudří strašně jsem se na ni těšila.....

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥