pátek 8. listopadu 2013

♥♥OPĚT JEDEN NÁKRČNÍK A SVÍCÍNEK ♥♥

Tak jsem si dala závazek že každý den vložím příspěvek ale nějak mě to prostě nevychází .......
Venku je stále deštivo a tak většinu času trávím doma a pořád kmitám háčkem  :o) a už i vánočně jsem si něco uháčkovala.Vše dofotím a dodám :o)
Ted honem pracuju na menších zakázkách a pak hned se vrhám na Vánoční výměnu které jsem se zůčastnila u Ajky :o)
Dnes tu mám opět nákrčník který jsem háčkovala jako dárek k svátku pro moji milovanou sestřičku a ještě jsem ji k tomu uháčkovala skleničkový svícínek .....






Bylo mě před chvílí oznámeno že zítra vyrážíme na výlet do Prahy tak už se moc těším :o)))
Mějte se krásně a mějte pohodový víkend....
                                                               ♥♥ Martina♥♥

32 komentářů:

  1. Ahoj Marti, krásné dárečky máš pro svou sestřičku. Určitě bude mít radost. :-) Podobný svícínek jsem háčkovala vloni. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,ahoj!!!
    Příspěvek každý den?
    To bych taky nestíhala.
    Moc se mi líbí svícínek!
    No a nákrčník je parádní,zahřeje a určitě udělal velkou radost.
    Přeju prima výlet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani :o) No měla jsem to v plánu ale opravdu to nejde :o) Obdivuju ty co to zvládají ♥♥ Výlet byl úžasný :o)

      Vymazat
  3. Ahoj Martinko!!
    Krásně jsi tvořila pro sestřičku. Nákrčník i svícínek.
    Měj se na výletě hezky a těším se na Tvé vánoční tvoření.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuju moc .:o) Výletování se vydařilo--fotečky určitě ještě dodám ♥♥

      Vymazat
  4. Moc krásné věci! Šťastnou cestu do Prahy a ať se vám tu u nás líbí :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥děkuju Leni.Líbilo se mě u Vás -- byl to úžasný den--jen trochu krátký -- vše co jsem měla v plánu jsem nestihla :o))))

      Vymazat
  5. Marti,ty jsi neskutečný pilňous:-) obdivuji tvou vitalitu,kéž bych jí také měla...ahojky Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, při tvé výkonnosti mě tak napadá, že tvůj den má jistě víc jak 24 hodin, viď :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elíí to asi jen tak vypadá :o))) Většinu času prolelkuju zbytečně na netu kocháním se u inspirací :o)))

      Vymazat
  7. Ahoj Marti, moc Tě zdravím :) Vyrobila jsi moc krásné dárky, určitě udělají velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Marti jsi neskutečně pilná!Nákrčník je supe ra v moc krásné barvě.Krásný víkend.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Věruško ♥♥ Modrou barvičku má ráda a tak zvolila právě ji :o))

      Vymazat
  9. Ty si teď užíváš Prahu a já ti musím pochválit další nákrčník, kolikátý je? Máš je spočítané?
    Moc zdravím Martinko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Heli ani nevím ani jsem je nepočítala a včera jsem domotala další :o))))

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Leni myslím že ji sluší :o) Hlavně má svůj krček v teple a na to si ona potrpí vždyt víš :o)))

      Vymazat
  11. Dárek se ti moc povedl, určitě se bude líbit. Přeji ti příjemný výlet.

    OdpovědětVymazat
  12. Marti svícínek je krásný a nákrčník se bude brzy hodit.Pa pa Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Nákrčník sestrička užije, zima sa už ohlásila :) Tiež som tak nejak viac v ihliciach a háčiku a do svietnika sa idem zrovna pustiť, už mám na stole nachystané :) Krásny deň. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni to je pravda zima už nám dává znát že je opravdu už za dveřmi :o))) Měj se krásně a já běžím na kukandu k Tobě :o)

      Vymazat
  14. Martinko, nádherný nákrčník .... tyhle "dokulata" miluju a moc ráda je nosím ..... marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki♥♥ Také je mám ráda -- šálky se neustále rozvazují a padají....

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥