sobota 14. června 2014

♥Rožec plstnatý ♥

Neboli - Cerastium tomentosum
Jeho letošního kveteníčka je konec--pomaličku odkvétá...
Tato úžasná květinka je mrazuvzdorná a nejvíce se vysazuje do skalek. 
Kvete od května do konce června--ovšem letos je všechno nějak posunuté a odkvétá už ted.
Strašně rychle se rozmnožuje a mám dost práce ji hlídat aby mě nazamořila celou zahrádku :o) až dokvete musím ji zase hodně protrhat....

Dnes jsem měla v plánu výlet--ovšem počasí mě zhatilo plány a venku prší...no ono už to bylo i potřeba nám na zahrádce už praskala i zem a v trávě se nám dělali holé hliněné fleky.Nemáme možnost si trávník totiž zalévat....
Takže asi popadnu háček a sobotu strávím tvořeníčkem u nějakého hezkého filmu ♥
Mějte se krásně a užijte si pohodový víkend :o)
Abych nezapoměla musím Vás pozvat K Leničce na úžasný blog kde probíhá GIVEAWAY k jejím prvním blogovým narozeninám :o) KLIK SEM
A to už je opravdu dnes vše :o) 

♥ Martina ♥

13 komentářů:

  1. Martinko Ty máš vždycky tak krásné fotečky kytiček. A tuhle krásku mám opravdu na skalce a taky již téměř odkvetlou. Na skalce se mi to ceklkově nějak moc rozlezlo a čeká měě její úprava a pročištění. A dnes jsem si dovezla koš levandule, tak jdu motat paličky a vázat kytičky. Už se moc těším na tu vůni.
    Užij si tvoření s háčkem a děkuji za pochvalu mého blogu. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuju Leni--no většinu mě jich fotí Klárka :o) Také bych měla na zahrádku vylézt ted jsem tam nebyla nebyla vůbec chut ani nálada.... měj se moc hezky :o)

      Vymazat
  2. Marti, mě nadchla taška, je krásná.
    Hezký víkend ať budeš dělat cokoliv, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ovšem má rychlost a nesoustředěnost,( neb jsme pořídili nový pc a já tápu co kde a jak) odpovídá mému komentáři. Už vím odkud taška je.
    I tak hezký víkend měj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid Jani je krásná--také se mě moc líbí Lenička je opravdu moc šikovná ♥ měj se také hezky...

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, tak téhle květince říkám utiskovatelka. Každý rok ji pořádně protrhám a ona se vzápětí rozroste a zase začíná v mé mini skalce utiskovat vše ostatní. Ale letos ji přesadím a na novém místě se může pěkně roztahovat, tam mi to vadit nebude.
    Asi jsme taky udělali chybu u našeho psího miláčka. Máme vždy velký problém Čika okoupat. Ťapky si nechá umýt bez problémů, ale koupat se je horor.
    Měj se krásně a přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně super název tak ten na ni úplně sedí :o)) My ho do vody púrostě nedostanem--když tak že ho tam sami musíme vzít--sám tam ale dobrovolně nevleze :o( Při sprchování ve vaně ale drží-to je zajímavé :o))) měj se také krásně...

      Vymazat
  5. Miri veľmi milá kvetinka a veru že škoda že odkvitá. Ale určite ti na záhradke zas zakvitne niečo iné :o) Uži si film a som zvedavá s čím pekným prekvapíš. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Heli -- momentálně nedělám nic rozdělané leží v košíku...ale musím to dodělat a třeba m,ě to zase popadne :o)

      Vymazat
  6. Marti, máš moc pěknou zahrádku. Krásně ti to tam kvete.
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥