čtvrtek 31. července 2014

♥ KVĚTINKY KTERÉ UŽ DOKVETLY ♥

Tak jsem tak při třídění fotek zjistila že jsem tu měla připravené fotky květinek které v té době právě kvetly a já na ně úplně zapoměla :o)
A tak pro zavzpomínání na začátek prázdnin pár květinek které v té době kvetly a ted už spí.... :o)







Ještě jich tu pár mám neudopravených ale ty zase až příště :o))
Dnes u nás prší po hodně dlouhé době a tak kytičky a stromky dnes mají báječný den... :o)
Mějte se krásně a fajn a užívejte letní pohody ♥

5 komentářů:

  1. Martí, nádherné a povedené fotky jsi pro nás připravila:-) U nás včera taky lilo jako z konve, dneska je zatím jen zataženo. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,
    krásné fotky dřímaly u Tebe v počítači!! to je dobře, žes nám je ukázala!! Ty orlíčky!!!
    krásně prší....hezký den Ti přeji ♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Hurááá u nás leje jako z konve, tak se tu těším z Tvých kytiček...Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, ty fotky jsou nádherné! Ty orlíčky....prostě krása!
    A tvoje buchta - i já peču asi dvakrát týdně, ale vyfotit stihnu jen máloco :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jé Marti, tak krásné karafiáty, těm se u mě moc nedaří:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥