úterý 24. března 2015

♥ČESKÝ NOSTRADAMUS♥

Moje maminka dostala pod stromeček skvělou knížku......
Konečně se na mě dostala řada a i já jsem si ji přečetla.
Já už jednu ve své knihovničce od něho mám--ale ta je spíše o rozebrání všech 12 znamení...
Pana Havelku znám už jsem před lety u něho byla--ale abych se přiznala byla jsem mladá nic mě nebolelo a netrápilo a tak jsem to spíše brala jako zvědavost....Ale vše co mě řekl opravdu sedělo :o)
Úplně poprvé před lety u něho ale byla moje maminka sama a ptala se i na mě  a on ji vyzradil to co já jsem ji ještě nestačila sdělit a to že jsem v jiném stavu....Maminka se s ním hádala že to není pravda....
....a ona byla......
... i já byla vykulená když to na mě vybalila jak to vlastně ví když jsem to ještě nikomu neřekla....
Léta ubíhala a já nějak pozapoměla a to i když už bych  ted ty jeho kouzelné bylinky potřebovala....
...tak nějak jsem se smiřovala stím že to moje zdravotní trápení mě asi bude pronásledovat pořád :o(  a učila se stím žít.....
....a protože věřím na andílky tak vím že nic není náhoda a hned mě  došlo že  knížka do naší rodiny nepřišla jen tak náhodou ....
......a tak jsem hned začala s mojí maminkou pátrat kde ted pan Havelka sídlí kromě jeho ASTROAPATYKY kterou má v Praze.....
Zadařilo se a já už u něho od vánoc  byla dvakrát--vždy jsem si odvezla spoustu bylinek v tabletkách a čajích  a musím říct že takhle skvěle jsem se už dlouho necítila ♥
Po jeho slovech - ......ženská vydržte od března bude zase dobře jsem mu hned věřila že to tak bude.....
.....a je .....
A za měsíc  jedu znovu .....
.....asi  mé návštěvy u něho ještě nějaký čas potrvají ale já cítím velké pokroky ♥ a cítím se báječně ♥
♥ANDÍLCI MOJI DĚKUJU I VÁM ♥
♥ 
citát zdroj..google
zde jedno skvělé video s panem Havelkou....
určitě se podívejte....
♥Mějte se krásně a hlavně zdravě ♥


18 komentářů:

  1. Och, Martinka, taký pán Havelka by sa aj mne zišiel!
    Máš pravdu, kým sme boli mladé, nerozumeli sme bolestiam a čudovali sme sa starším. Dnes sme tam už my a ďalší na nás so začudovaním pozerajú :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně tak :o) a Dani pan Havelka jezdí i k vám na Slovensko myslím....
      pááá

      Vymazat
  2. Díky za zajímavý příspěvek, už jsem koukla i na video našla si stránky p. Havelky. A utvrdila jsem se v myšlence pořídit si na zahradu rakytník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rádo se stalo ♥
      také ho letos už na zahrádce chci mluvím o tom už asi 3 roky a stále jsem se neuměla rozhoupat....

      Vymazat
  3. Martinko jak mi dnes tvůj příspěvek ladí. Vyhledám, přečtu, poslechnu... hledám jakoukoli pomoc mimo chemie, kterou mi nabídnou lékaři, ta nic nevyřeší.Bedra mne trápí neskutečně. Díky moc. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo přesně tak---mě ta chemie ani nedělá dobře--vždy mě nakonec bylo ještě hůř...a tak jsem za jeho pomoc mu vděčná ♥

      Vymazat
    2. Álo přesně tak :o)
      navíc mě chemická léčba ani nedělala dobře --bylo mě spíše hůř než lépe... jsem panu Havelkovi vděčná za jeho pomoc...

      Vymazat
  4. Parada! Tak ať se všchno ubírá správnou cestou ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, velmi zajímavé a poučné. Po knížce se určitě podívám.
    Přeji, aby bylo vše jen dobré.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Jani a určitě se po ní mrkni ♥
      měj se také moc hezky..

      Vymazat
  6. Ahoj Marťo,p. Havelku taky znám osobně tak vím, že opravdu ledacos umí odhadnout.
    Přeji pěkné počtení pa K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Katko - poradil nám že Justýnka je alergická na mléko tak jsme ho vysadily a Justýnky trampoty zmizely ♥
      už mám přečteno :o)
      pááá

      Vymazat
  7. Marti, moc ti děkuji za typ k přečtení a zamyšlení. Také radši bolístky řeším přírodní cestou, i když teď jsem tabletkám neunikla. Ale na své bylinky nedám dopustit. Moc ti přeji ať je lépe - a na březen už roky věřím i já. :-) Měj se krásně. Z :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni to jsem ráda že tě můj příspěvek zaujal ♥
      no někdy není zbytí a člověk po chemii šáhnout musí :o(
      měj se moc hezky...

      Vymazat
  8. Martinka, je super, ze existuje niekto, kto Ti vie pomoct a to bez liekov plnych chemie...drzim palce :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ♥ přesně tak.....
    mrkni nebudeš litovat....
    a děkuju moc a také se měj hezky...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥