pondělí 29. června 2015

♥LEVANDULOVÁÁÁÁÁ ♥

Fotila mě ji Klárka ještě začátkem minulého týdne..teď už je trošku nakvetlá více..budu ji muset ještě honem nafotit a nechat si od vás poradit zda už ji mám sklidit ....
..jen mě bude líto tu krásnou fialkovou  krásu ze zahrádky nechat zmizet .
♥ 
♥ 
 ♥
29.června slaví svátek Pavel a Petr 
Prší-li na svatého Pavla a Petra bude mnoho myší a urodí se hodně hub.
zdroj-FB.....
Mějte krásný den a mě se snad podaří dnes dokončit další háčkované dílko ...

6 komentářů:

  1. Marti to je ale nádhera . Pokud chceš levanduli ostříhat tak ještě než plně rozkvete . Já jsem ji loni ostříhala a docela mě to pak mrzelo . Letošní nechám vykvést a nechat ji pro včelky . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šári :) no mě to je také právě líto a tak si něco na ni stejně pro potěchu oka nechám asi :o)
      Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Áno, Martinka, presne jak píše Šárka. Strihá sa pred otvorením jednotlivých kvietkov. Máš ju krásnu. Ja som niečo ostrihala, niečo zostalo. :) Pá D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dani asi to také tak udělám :o)
      měj se krásně ...páá

      Vymazat
  3. Martinko, také miluju levanduli, zkusila jsem si ji i vypěstovat ze semínek, přece jen jsme výš a je tu chladněji, ale daří se ji, kdykoliv jdu kolem, pohladím si ji, voní nádherně i lístečky. Také je mi ji moc líto ostříhat.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy tak to jsi opravdová zahradnice to já si už koupila sazeničky--ale nedávno jsem se dočetla že se dá krásně množit i jen z odstřižených mladých větviček :o)
      Měj se také moc hezky..

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥