pátek 26. února 2016

♥JARO SE BLÍŽÍ ♥

Včera jsem byla ve Vrchlabí na nákupu doplnit lednici a tak jsem pro Vás vyfotila pohled na hory z Vrchlabského náměstí 
K obědu jsme si uvařili Krkonošské jídlo Brambory na loupačku :o)
Už jsme je dlouho neměli a tak se po nich jen zaprášilo :o)))
Venku bylo krásně a tak jsme se vydaly s Klárkou a Justýnkou na průzkum naší zahrádky hledat sněženky :o)
Sněženku jsme nenašly ani jednu zato žlutou krásku ano :o)
Večer jsem s holkama hrála člověče Nezlob se....ale Justýnka se stále u něho zlobila :o)))
Dnes budeme hrát znovu a pro změnu s čísly..už jde v září do školy a tak musíme pomalu trénovat :o)
Mějte krásný den jako my včera :o)



14 komentářů:

  1. Zrovna nedávno jsme si s mužem také uvařili brambory na loupačku, najednou jsme si na ně vzpomněli a tolik jsme si pochutnali :o)). V jednoduchosti je krása a to platí i u jídla, že Marti ?
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, a takové brambory s tvrohem, to je také dobrota...:-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem k Tobě nějak dlouho nenakoukla ...
    Máš se , koukám , s holčičkama báječně ;)
    Ovečka i zaječice jsou krásné a cizrnový salát vypadá skvěle .
    Pohodové čekání na jaro!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti i mne přepadla chuť na brambory na loupačku. Hmmm vidím to na sobotní večeři☺☺Pohled z náměstí je moc pěkný. Krásný vikend.❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je klidně mohla i každý týden a k tomu skleníčku kefíru :o))))
      Měj se také krásně...♥

      Vymazat
  5. Marti, ve Vrchlabí už jsem nebyla ani nepamatuju, tak jsi mi tím pohledem z náměstí udělala radost :-)) No brambory na loupačku jsme už taky dlouho neměly :-)) Krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :o) Příště tam tedy zase kousek jeho blejsknu :o)
      Měj se hezky..♥

      Vymazat
  6. Marti, narobila si my veľké chute!!!
    Bolo by dobré, keby jar prišla čo najskôr, ale zima prišla - ak to môžme zimou nazvať - neskoro, možno bude trvať dlho :-(((
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani to jsem nechtěla :o))))
      No už to pomalu na jaro vypadalo a zase hlásí chumelenice :o(
      Pááá

      Vymazat
  7. Marti, taky už vyhlížím jaro a sněženek mám plnou zahradu. Povedené fotky. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Brambory na loupačku miluju.....Hezkou neděli...Ilča

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥