neděle 28. února 2016

♥MRAKY-MALÁ RADOST-PŘEKVAPENÍ♥

Ráda hledím už od dětství do oblak a hledám v nich různé věci,postavy,zvířátka apod ....
Tady já viděla holubice :o)
Ale na FB mě psali co viděli jiní ...někdo viděl pudlíka..někdo pejska..někdo draka...dokonce tam je vidět i žena ve vaně prý.... :o)  pak jsem ji tam viděla taky...opravdu tam je :o) a někdo prostě viděl jen mraky :o)))
Tak schválně ...co vidíte vy?
Odpoledne jsme jeli na menší nákup a já měla potřebu si udělat aspon malinkatou radost a tak jsem jen nakoukla do Pepca a hned jsem měla jasno...Tahle krásná plechová dozička mě ji udělala :o)
A k tomu ještě květinkové a motýlkove dekorace k jarnímu tvoření :o)
No a zatímco my jsme s Tomem nakupovali tak Kája s Justýnkou nám doma připravovaly společné překvapení :o)
Kája upekla výbornou hrníčkovou bábovku a Justýnka umixovala smoothie...Sobě banánové a mě s Tomem mrkvičku s jablíčky. :o)
Potřebuju si ještě koupit takovou tu šikovnou skleničku s víčkem a  brčkem aby se mě to lépe vychutnávalo .....
.... mě se to z té jejich nádobky co je u mixérku pije špatně a přelévám si to do obyčejné skleničky :o)
Dnes jsem konečně vyfotila ovečky tak snad zítra už tu budou :o)
Mějte se jen báječně a prima....






6 komentářů:

  1. Marti, mraky jsou krásný, ale dnes mi asi chybí fantazie.
    Moc dobře jsi nakoupila, taky budu muset nakouknou do Pepca a udělat si radost.
    Máš to dobře zařízený, bábovka vypadá úžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko tam si vždy člověk radost udělá..mají tam opravdu krásné kousky pro radost :o)

      Vymazat
  2. Marti, taky moc ráda koukám na mraky :-) A v Pepcu taky ráda nakupuju, včera říkala kamarádka, že tam měli sklenice patentní, za dobrou cenu :-)) A dobrůtky jste si udělali mńam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to jen prolítla měla jsem Toma v zádech a ten mě znervoznuje :o))) Radši chodím sama abych měla klid a čas....děkuju za tip ..příště to tam prozkoumám víc :o) Je to ted ve Vrchlabí nově otevřené a tak než se zorientuju kde tam co mají :o)

      Vymazat
  3. Marti i já ráda vzhlížím k oblakům. Má představivost je občas šílená. I já bych se přikláněla k velkému orlu. Smoothi já můžu, často si také mixuji vitamínky. Krásný týden❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda :o))) já dnes na fotku koukala znovu a našla jsem i hlavu kozy :o)))
      Měj se moc hezky..♥

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥