čtvrtek 24. listopadu 2016

✨PO LETECH NA PĚTI JEHLICÍCH✨

Bylo na mě vysloveno přání na upletení dárku a k tomu je potřeba pět jehlic...už je tomu ale pár let co jsem na nich nepletla a tak prvních pár hodin jsem s nima trošku zápasila :D ale už je to dobré...nezapoměla jsem to :o))
 ✨
při venčení svého pejska ráda fotím :o)))
i když je maličký škube vodítkem a je to asi legrace nás pozorovat :o))
Nový polštářek z Pepca..kakao...a hned je domácí pohoda :o)
 ✨
večer pálení vonavé svíčky.. 
Mějte krásný den...



4 komentáře:

  1. Veru, kedysi dávno som aj ja plietla na piatich :-)
    Vychádzky so psíkom mám rada, neviem, kto koho venčí - či ja jeho, alebo on mňa :-)))
    Atmosféra výborná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Danielko...s tím venčením to je u nás stejné :o)))

      Vymazat
  2. Marti i já jsem nedávno bojovala. A vybojovala.😉..Bezprsťáčky jsem zvládla. Srdíčkový polštářek je moc pěkný.. A naše venčení je podobné. Občas se dost zapotim. Krásný večer ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, už jsem ti to psala :-)), máš můj obdiv, no i Zdenička :-)), já ty bezprsťáky sice na pěti, no spíš na čtyřech začala, ale honem přehodila oba na kruhovou :-))Krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře :o)
Občas jsem ve skluzu trošku s odpovídáním ale čtu Vás všechny poctivě hned ♥